Atsipalaidavimo treniruotė

Kaina:

7 €

[honeypot verry]

*

*

Atsipalaidavimo treniruotės kompaktinę plokštelę sudaro trys dalys: 1) motyvacinė paskaita apie atsipalaidavimą, 2) atsipalaidavimo treniruotės įrašas, susidedantis iš teksto ir specialios elektroninės fone skambančios muzikos, 2) vien tik muzikinis fonas, kuris antrojoje dalyje skamba kartu su tekstu. Įrašo fragmento galite paklausyti spragtelėję nuorodą (Atsip trenir).
Šią kompaktinę plokštelę galima klausyti tiek norint profilaktiškai atsipalaiduoti, tiek ir gydymo tikslais. Turintieji gydymo tikslų, pasinaudodami šia plokštele, galės daryti sudėtingesnes ir labai efektyvias atpalaiduojamąsias pratybas, tinkamas sergant nerimo, panikos, įvairių baimių ar nuotaikos sutrikimais.

Pirmoji dalis: paskaita
Pirmiausia rekomenduojame pasiklausyti paskaitos, kurios metu pristatomi paprasti, lengvai pritaikomi atsipalaidavimo metodai, paaiškinama jų esmė, galimybės ir taikymo būdai. Kadangi atsipalaidavimo treniruotės įrašo galima ir reikėtų klausytis ilgą laiką, paskaitos taip pat naudinga pasiklausyti keletą kartų, kad gerai suprastumėte ir įsimintumėte pateiktą informaciją. Kurį laiką pasipraktikavę, daugelis žmonių ir vėl jos klausosi, kad atrastų atsakymus į naujai iškilusius klausimus. Papildomos ir naujausios informacijos apie įvairius atpalaiduojamuosius metodus ir jų taikymą konkrečioms nervų sistemos bei kitoms ligoms gydyti netrukus galėsite rasti svetainėje www.neuromedicina.lt.

Antroji dalis: atsipalaidavimo treniruotės įrašas
Šioje kompaktinės plokštelės dalyje pateikiamos terapinės autohipnozės ir savitaigos formulės, skambant specialiai muzikai. Terapinės formulės yra universalios, sumažinančios bendrąjį centrinės nervų sistemos dirglumą ir jautrumą.

Atsipalaidavimo treniruotę sudaro trys klasikinės dalys: 1) pradžia, kai dėmesys tikslingai sutelkiamas į fizinio ir emocinio atsipalaidavimo procesą, vis labiau jį gilinant ir į jį „pasineriant“; 2) maksimalaus atsipalaidavimo būsena, kai išnyksta raumenų įtampa ir susilpnėja fiziniai pojūčiai, aprimsta viso organizmo veikla ir centrinės nervų sistemos aktyvumas, o kūnas, emocijos ir protas ilsisi, žmogui patiriant savitą autohipnozės būseną; 3) „grįžimas“, kai klausantis įrašo žmogus, jau pailsėjęs, laipsniškai grįžta į budrumo būklę.

Pastebėta, kad po atsipalaidavimo pratybų, atsikračius susikaupusio psichoemocinės ir fizinės įtampos balasto, išauga žmogaus psichofiziniai gebėjimai ir galimybės. Vien nesąmoningos raumenų įtampos pašalinimo poveikis yra didžiulis, nes iš įtemptų raumenų skaidulų mūsų smegenis ir svarbiausius jų centrus nuolat „bombarduoja“ ir sekina milžiniškas varginantis nereikalingų nervinių impulsų srautas, kuris savaime išnyksta per reguliarias atsipalaidavimo pratybas.

Savarankiškos treniruotės, atliekamos klausantis įrašo, labai veiksmingos patyrus distresą, fizinę ar emocinę įtampą, jaučiant perdėtą nerimą, taip pat sustiprėjus jautrumui, dirglumui ar pablogėjus nuotaikai. Ši speciali atsipalaidavimo treniruotė gali būti labai naudinga ir sergant nervinio pobūdžio vidaus organų funkcijų sutrikimais, pavyzdžiui, esant širdies ritmo nestabilumui, kraujospūdžio svyravimams, galvos svaigimams, oro trūkumo jausmui, virškinimo ar lytinės funkcijos sutrikimams.

Treniruočių poveikis gerokai sustiprės, jeigu, perpratę universalias terapines formules bei susidarius sąlyginiam atsipalaidavimo refleksui į treniruotės muzikinį foną, vėliau susikursime specialias, jau konkrečią problemą sprendžiančias formules (žr. skyrelį „Trečioji dalis: tik muzikinis fonas“) ir jas sau įtaigiai kartosime, klausydamiesi vien tik muzikos, skambančios trečiojoje šios kompaktinės plokštelės dalyje. Kai šias specialias žodines savitaigos formules kartosime sąlyginio reflekso, sukelto atsipalaidavimo metu, jų veiksmingumas bus gerokai didesnis negu bandant sau ką nors įteigti be atitinkamo paruošimo.

Žmonėms, kurie atsipalaidavimo įrašą naudojo bent porą mėnesių ar ilgiau, pastebimai pagerėdavo dėmesio koncentracija, atmintis, darbingumas, padidėdavo bendras energijos lygis, išnykdavo pernelyg ankstyvas nuovargio jausmas, o dažnai ir nemalonūs pojūčiai kūne, pagerėdavo vidaus organų nervinė reguliacija.

Trečioji dalis: tik muzikinis fonas
Kaip jau buvo minėta, antrosios šios kompaktinės plokštelės dalies su standartiniu tekstu klausymas puikiai tinka profilaktikai. Jis taip pat efektyvus, jeigu siekiama sumažinti per didelį bendrąjį nervų sistemos jautrumą bei ją stabilizuoti. Tuo tarpu siekiant maksimalaus gydomojo poveikio atskirų sutrikimų atveju, galima pasinaudoti trečiąja kompaktinės plokštelės dalimi – tik skaitomu tekstu ir muzikiniu fonu.

Jeigu pakankamai ilgai klausėmės antrosios dalies, t.y. teksto, ilgainiui pakanka vien skaitomo teksto ir muzikinio fono, kad dėl susiformavusio sąlyginio reflekso labai greitai pasiektume savito transo būklę. Esant tokios būklės, bet kokios savitaigos formulės daug geriau įsimenamos, tvirčiau užsifiksuoja ir efektyviau formuoja pageidaujamą elgseną, aplinkos suvokimą, psichofiziologines, emocines reakcijas bei savijautą.

Ši individualiai pritaikyta metodika efektyviausia gydant socialinę ir kitas fobijas, generalizuotą nerimą ir nerimo priepuolius, specifines baimes, įtampos tipo galvos skausmus, vidaus organų nervinės reguliacijos sutrikimus, depresinius sutrikimus. Tokią sustiprintos savitaigos metodiką taip pat galima labai sėkmingai naudoti norint didinti pasitikėjimą savimi, tobulinti viešo kalbėjimo įgūdžius, didinti savo energijos išteklius bei lavinti kitas norimas savybes. Naujas specialias savitaigos formules galima susikurti pačiam arba paprašyti, kad tai padarytų specialistas. Kartais, pasitelkus specialisto pagalbą, galima pasiekti daug geresnių rezultatų, ypač iš pradžių, kai dar trūksta patirties.

Kada klausyti kompaktinę plokštelę?
Jei siekiama tik profilaktinio bei universalaus nervų sistemą raminančio ir stabilizuojamojo poveikio, atsipalaidavimo treniruotės įrašo pakanka klausytis vieną kartą per dieną. Geriausiai tai daryti vakarop, po darbo arba kitokios įtampą keliančios veiklos. Tuomet, labai greitai atgavę jėgas ir pailsėję, dar turėsime keletą produktyvių valandų ir po treniruotės padidėjusį darbingumą bei energiją galėsime panaudoti savo ir artimųjų labui.

Siekiant gydomųjų tikslų ir klausant trečiąją kompaktinės plokštelės dalį (t.y. kartojant specialias asmenines formules skambant greitą atsipalaidavimą sukeliančiai muzikai), tai reikėtų daryti du kartus per dieną. Geriausia, jeigu pratyboms rastume laiko ir ryte, ir vakare (tačiau ne prieš miegą). Norint dar sustiprinti poveikį, pravartu tas pačias formules susikaupus sau „įteiginėti“ dar porą kartų per dieną, jau be jokio muzikinio fono. Tai galima daryti, pavyzdžiui, pietų poilsio metu bei bandant suvaldyti įtampą ar stresą. Vėliau tas pačias ar šiek tiek pakeistas, jau „veikiančias“ formules galima naudoti be jokio garso įrašo tiek kartų ir tuo metu, kiek reikia, kad jos pakeistų situaciją mūsų pageidaujama linkme.

Šios plokštelės gali klausytis suaugusieji ir paaugliai, didesnių kontraindikacijų nėra. Be gydančio gydytojo žinios to nereikėtų daryti tik sunkia psichoze sergantiems ligoniams. Daugiau informacijos galima gauti svetainėje www.neuromedicina.lt, el.paštu julius.neverauskas@neuromedicina.lt arba „Neuromedos“ medicinos centro organizuojamų relaksacijos pratybų bei specialistų konsultacijų metu.

Apie įrašą
Šie garso įrašai buvo sukurti 1995 metais, vadovaujant med.dr. Juliui Neverauskui. Juos kuriant buvo taikomos naujausios savitaigos technikos, ištobulintos praktiškai dirbant ir su sveikais, ir su nervų bei psichikos ligomis sergančiais žmonėmis. Nuo išleidimo įrašais sėkmingai pasinaudojo jau keli tūkstančiai sveikų ir sergančių žmonių. Savo praktikoje juos taip pat taikė ir tebetaiko daug psichologų ir psichoterapeutų įvairiuose Lietuvos miestuose. Teigiami vartotojų bei specialistų atsiliepimai patvirtino įrašų efektyvumą ir naudingumą tiek siekiant valdyti stresą ir atsipalaiduoti profilaktiniais tikslais, tiek gydant nerimo, panikos, depresijos, miego sutrikimus bei priklausomybę nuo tabako. Iki šiol toks terapinių garso įrašų rinkinys savireguliacijai lavinti yra unikalus, neturintis analogų leidinys Lietuvoje.
Kiekviena plokštelė gali būti taikoma tiek mokymo, tiek ir profilaktikos bei gydymo tikslu. Visas rinkinys yra išleistas ir garso kasečių pavidalu.